Koolhydraatarme bloemkoolpap!

Ik heb deze overheerlijk bloemkoolpap gemaakt! Ik was behoorlijk sceptisch en had mijn twijfels over de smaak, maar ik vind het echt lekker! Doordat ik kokosmelk heb gebruikt, vanille heb toegevoegd en wat smakelijke toppings valt de bloemkoolsmaak enorm mee. Een echte aanrader en erg makkelijk om te maken!

Print
clock clock iconcutlery cutlery iconflag flag iconfolder folder iconinstagram instagram iconpinterest pinterest iconfacebook facebook iconprint print iconsquares squares iconheart heart iconheart solid heart solid icon

Koolhydraatarme bloemkoolpap!

  • Bereidingstijd: 15 minuten
  • Porties: 2
  • Aantal koolhydraten: 4.3 g khd per portie

Ingrediënten


Bereidingswijze

Snijd de bloemkool in grove stukken en maal het fijn in een keukenmachine.
Schenk de ongezoete kokosmelk in een pan en doe daar de bloemkool en de vanille bij.
Breng het aan de kook en blijf regelmatig roeren totdat je een pap testuurtje krijgt.
Serveer het lekker warm, met bijvoorbeeld blauwe bessen, kaneel, chocolade of ander lekkers!


Sleutelwoorden: Koolhydraatarm, keto, low carb, glutenvrij, pap, bloemkool, ontbijt,

Laat reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Recipe rating

*

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.