Koolhydraatarme en glutenvrije dikke dries broodjes!

Ik heb eerder deze dikke Dries gemaakt voor de Wednesday Challenge.
Dat bracht mij op het sublieme idee om hetzelfde deeg van de bovenste laag te gebruiken voor broodjes deze ochtend!
Hoe chill is het om hiermee te ontbijten, te brunchen of lunchen? 
Warme dikke Dries broodjes, en dat in 15 min. Uiteraard weer gemaakt met deze pannenkoekenmaker!

Ingrediënten 2 broodjes

 12 khd per broodje

Bereidingswijze:

Zet de pannenkoekenmaker aan, vet de pannenkoekenmaker in, en meng de ingrediënten tot een egaal mengsel.
Verdeel het mengsel in de 2 vormpjes en bak de dikke dries broodjes ongeveer 8 minuten.

Garneer de dikke dries broodjes tot slot met Sukrin Melis en geniet! X

tip: Als je de koolhydraten wilt minderen, kan je in plaats van de rozijntjes ook andere noten gebruiken, of zelfs rood fruit!

Ps: je kan ze ook in de oven maken. Doe dan hetzelfde maar bak ze ongeveer 30 minuten op 180c.

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.