Koolhydraatarme ontbijtkoek!

Koolhydraatarme ontbijtkoek!

Deze week heb ik een gezonde ontbijtkoek gemaakt voor de Wednesday challenge! Er staat ook een versie in mijn rode wereldgerechten boek, maar deze is net even anders! Heurrrrlijk als ontbijt, maar ook zeker als tussendoortje en als snack. Je kan de ontbijtkoek makkelijk in plakjes snijden en invriezen!

Ik heb deze bakvorm gebruikt.

Ingrediënten 12 plakjes

 2 khd per plakje

Topping:

  • 5 g pompoenpitten
  • 20 pecannoten

Bereidingswijze:

Verwarm de oven op 180c.
Mix de eieren en de kwark.
Meng vervolgens de rest van de ingrediënten tot een egaal mengsel en giet het de bakvorm.
Verdeel de pompoenpitten en pecannoten over de ontbijtkoek en bak de ontbijtkoek 35 minuten in de oven.

Geniet! X

1 Reactie

  1. Mariëlle

    Ik zou de noten en pitten ook achterwege kunnen laten toch?
    Doet denk ik niks af aan de smaak. Snel eens proberen. Pas de donuts en pistolets gemaakt, blijvertjes💝

Leave a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*