Koolhydraatarme en glutenvrije Maria biscuits!

Vandaag heb ik deze heerlijke Maria biscuits gemaakt! Ze zijn lekker van smaak, hebben een bite en zijn makkelijk om te maken. 

Print
clock clock iconcutlery cutlery iconflag flag iconfolder folder iconinstagram instagram iconpinterest pinterest iconfacebook facebook iconprint print iconsquares squares iconheart heart iconheart solid heart solid icon

Koolhydraatarme en glutenvrije Maria biscuits!

  • Bereidingstijd: 30 minuten
  • Porties: 15
  • Aantal koolhydraten: 0.5 g khd

Ingrediënten


Bereidingswijze

Meng alle ingrediënten tot een egaal mengsel, maak er een bol van en wikkel het in vershoudfolie en leg het minimaal 2 uur in de koelkast. (of een nachtje)
Verwarm de oven op 160.
Haal het uit het vershoudfolie, en maak er 15 bolletjes van.
Ik heb de bolletjes ruim van elkaar af op een vel bakpapier gelegd, daar nog een vel overheen gelegd en plat gerold met een deegroller. (Maak ze niet te dik, anders worden ze niet krokant)
Je kan ze ook uitsteken, wat je prettig vindt!
Bak de koekjes ongeveer 15 minuten in de oven tot ze mooi goudbruin zijn geworden. (bak ze iets langer als dat nodig is)
Zet de oven uit als ze klaar zijn en laat ze goed afkoelen.
Ze worden hard als ze goed zijn afgekoeld!

Heeeeerlijk met een kopje thee of koffie, bij een bolletje ijs of verkruimeld met fruit en Griekse yoghurt!


Notities

Bewaar ze in een afgesloten metalen trommel. Dan blijven ze zeker een paar dagen goed!

Sleutelwoorden: Koolhydraatarm, keto, low carb, glutenvrij, Maria, biscuit, koek, koekjes,

 

 

 

4 Comments

  1. Moet je er perse xanthaangom indoen of kun je dit vervangen door iets anders of ook weglaten?

  2. Heeft u hier een idee voor?
    Je kan er ook nog een oreo-variant van maken door twee koekjes op elkaar te leggen met een verantwoorde koolhydraatarme spread ertussen

Laat reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Recipe rating

*

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.