Koolhydraatbeperkte en glutenvrije bananenmuffins!

Ik heb deze heerlijke bananenmuffins met chocolade gemaakt. Ze zijn makkelijk om te maken en het is een smakelijk tussendoortje, ook voor de kids! Als je koolhydraatarm eet, kun je de banaan ook vervangen met 100 g Griekse yoghurt of pompoen puree.

Print
clock clock iconcutlery cutlery iconflag flag iconfolder folder iconinstagram instagram iconpinterest pinterest iconfacebook facebook iconprint print iconsquares squares iconheart heart iconheart solid heart solid icon

Koolhydraatbeperkte en glutenvrije bananenmuffins!

  • Bereidingstijd: 35 minuten
  • Porties: 6
  • Aantal koolhydraten: 4.3 g khd per muffin

Omschrijving

Klik op de gekleurde ingrediënten om te zien welke producten ik gebruik.

Ik heb de muffins gemaakt met deze bakvorm.


Ingrediënten


Bereidingswijze

Verwarm de oven op 160c. Pureer de banaan en meng het met de rest van de ingrediënten.
Verdeel het mengsel over 6 muffinvormpjes, strooi er amandelschaafsel en chocolade over en bak de muffins 30 minuten in de oven.


Sleutelwoorden: Koolhydraatarm, keto, low carb, glutenvrij, banaan, bananen, muffins, cupcake

Laat reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Recipe rating

*

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.